Home > Klantenservice

Klantenservice

Algemeen

1. Op welke manieren kunnen uw ontwerpen aan Fotogoed worden aangeboden?

2. Welke kleurprofielen zijn nodig/worden aanbevolen?

3. Welke (foto) bestandsformaten zijn te gebruiken?

4. Hoe lang worden mijn ge-uploade bestanden bewaard (voor een eventuele nabestelling)?

5. Hoe weet ik of mijn digitale foto’s van voldoende kwaliteit en/of resolutie zijn?

6. Hoeveel foto’s en teksten kan ik plaatsen in mijn ontwerpen?

7. Kan ik ook “gewone” foto’s gebruiken voor mijn ontwerpen?

8. Een mooi fotoproduct begint met goede digitale foto’s. Heeft Fotogoed nog tips?

9. Ik ben als bedrijf geïnteresseerd in een samenwerking met Fotogoed BV, hoe verder?

10. Ik heb hier het antwoord op mijn vraag niet gevonden, wat nu?

11. Het product voldoet niet aan de verwachting, ik heb een klacht, hoe te handelen?

12. Ik wil het product retour zenden, hoe te handelen?

WandDecoratie Producten

1. Zijn er verschillen tussen een afdruk op papier en wanddecoratie producten?

2. Hoe hoog moet de resolutie van mijn foto zijn?

3. Is de wanddecoratie van FotoGoed geschikt voor buitengebruik?

4. Kan ik mijn wanddecoratie product inlijsten?

5. Ik wil een afwijkend formaat bestellen kan dit?

6. Wat is whitewash en wat is het doel?

7. Ik wil graag iets speciaals bestellen zoals een drieluik, kan dat en hoe dan?

Fotogoed Designer software

1. Is er ook een Online Cursus beschikbaar?

2. Ik krijg de melding of de pop-up dat de resolutie te hoog is, wat nu?

3. Tijdens de validatie in de Fotogoed Designer krijg ik allerlei meldingen wat nu?

4. Afbeelding (of tekst-) object(en) vallen buiten pagina marges of geplaatst op vouw van dubbele pagina’s

5. Afbeelding object(en) niet gevuld

6. Melding Slechte Resolutie

7. Fout: Bestand, server of internet niet beschikbaar…

8. Wat betekenen de zwarte kaders, stippellijnen en vouwlijnen in de Fotogoed Designer software?

9. Hoe hou ik mijn Fotogoed Designer software up to date?

10. Is ook te bepalen hoe dik de rug van mijn hardcover fotoalbum wordt?

11. Kan ik zelf een album omzetten naar een ander type/formaat album?

12. Kan ik een hardcover album om laten zetten naar een softcover album en visa versa?

13. Kan ik geplaatste foto’s per pixel/positie verplaatsen?

14. Kan ik geplaatste foto’s per pixel/positie vergroten en verkleinen?

15. Hoe kan ik in-/uitzoomen?

16. Ik kan bepaalde functies niet vinden in de software, hoe kan dat?
17. Welke lettertypen kan ik in mijn opmaak gebruiken?

18. Ik wil mijn foto’s exact op eenzelfde positie zetten (uitlijnen), hoe doe ik dat?

19. Kan ik effecten en schaduw toepassen op mijn tekst?

Online Designer

1. Wat is de FotoGoed Online Designer precies?

2. Zijn alle producten van FotoGoed te bestellen via de Online Designer?

3. Heeft de Online Designer dezelfde uitgebreide functionaliteit als de offline FotoGoed Designer?

4. Tijdens het ontwerpen werd mijn internet verbinding verbroken, moet ik opnieuw beginnen?

5. Hoe weet ik of de resolutie van mijn digitale foto’s goed genoeg zijn voor een mooie afdruk?

6. Hoe lang worden mijn projecten op de server bewaard?

7. Ik ben een project gestart in de offline software, kan ik deze voltooien in de online versie?

8. Ik wil mijn fotoproject opmaken maar zie mijn foto's nergens, wat nu?

9. Worden mijn online foto projecten automatisch opgeslagen?

10. Hoe bestel ik mijn fotoproduct vanuit de FotoGoed Online Designer?

PDF Uploader

1. Wat is precies de PDF Uploader en waarom is deze beschikbaar?

2. Hoe weet ik met welke specificaties de PDF bestanden aangeleverd moeten worden.

3. Zijn er extra kosten verbonden aan het gebruik van de PDF uploader.

4. Kan ik via de PDF Uploader ook producten bestellen met afwijkende maten?

5. De PDF Uploader is wel heel erg lang bezig met uploaden, komt dit wel goed?

6. Kan ik mijn PDF bestanden niet gewoon op CD / DVD branden of i.d. en naar Fotogoed opsturen?

7. Ik wil mijn opmaak doen via Adobe Indesign, zijn hier ook templates voor beschikbaar?

Uploaden & Bestellen

1. Ik zie elders hetzelfde product goedkoper, wat doet Fotogoed daarmee?

2. Hoe moet ik meerdere exemplaren (na)bestellen van hetzelfde fotoproduct?

3. Ik wil een groot aantal exemplaren bestellen van hetzelfde product krijg ik kwantumkorting?

4. Ik heb een vouchercode (kortingscode) hoe gebruik ik die?

5. Mijn computer is nu al meer als een uur bezig met uploaden, komt dat wel goed?

6. Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?

7. Ik heb al besteld en betaald, maar zie nu dat ik een korting heb gemist, wat nu?

8. Mijn welkomkorting voucher werkt niet, hoe kan dit?

9. De korting wordt niet automatisch verrekend, wat moet ik doen?

10. Ik wil graag de nieuwsbrief ontvangen, kan deze nagestuurd worden?

11. Ik heb zojuist een bestelling geplaatst maar zie nu dat er een fout in zit, kan dit nog gewijzigd worden?

12. Kan ik mijn bestelling ook afhalen om tijd en of geld te besparen?

Fotografie tips

1. Alles eens rustig bekijken.

2. Regel van derden

3. Autofocus

4. Spontane foto

5. Dichterbij fotograferen

6. De achtergrond

7. De voorgrond

8. Omgevingslicht

9. Flitsen

10. Schiet maar raak

Terminologie

Megapixels (resolutie)

Scherptediepte

Diafragma

Sluiter (sluitertijd)

Belichting

Diafragmagetal (F-Stop)

Brandpuntsafstand

CCD/CMOS sensor

ISO waarde

Sales & Marketing

1. Ik wil de nieuwsbrief wel of niet ontvangen, hoe regel ik dat?

2. Ik ben als bedrijf geïnteresseerd in een samenwerking met Fotogoed BV, hoe verder?

3. Ik zie elders hetzelfde product goedkoper, wat doet Fotogoed daarmee?

4. Ik wil een groot aantal exemplaren bestellen van hetzelfde product krijg ik kwantumkorting?

5. Ik heb als bedrijf een product of dienst aan te bieden aan Fotogoed, hoe verder?

6. Wij zijn een (digitale) drukkerij en willen graag samenwerking met Fotogoed, kan dat?

7. Ik ben op zoek naar digitaal drukwerk, maar Fotogoed heeft het niet in haar assortiment, kan Fotogoed dit toch leveren?

Contactformulier

Kijk voor u contact opneemt eerst op deze pagina bij de meest gestelde vragen. Staat uw vraag daar niet tussen, maak dan gebruik van het contact formulier.

Wij streven erna om zo snel mogelijk maar binnen 24 uur (op werkdagen) uw vraag te beantwoorden.

Handleidingen


Meer hulp nodig

Heeft u urgent contact met Fotogoed nodig? Of heeft u een vraag die moeilijk per email op te lossen is, dan kunt u ook bellen met onze klantenservice in Nederland of België. Onze deskundige medewerkers helpen u dan graag verder. Klik op het onderstaande symbool voor de gegevens.